Breaking News
Loading...
Thursday, October 25, 2012

Info Post
Hampir semua hubungan bermula dengan semangat yang banyak, keberahian yang berterusan.Terdapat hampir tiada perasaan kebosanan pada awalnya dalam tempoh pacaran. Seperti masa berlalu, pasangan itu menjadi selesa dengan satu sama lain. Semangat yang menarik dan tawa yang riang,dalam kebosanan setelah masuk pada fikiran anda boleh membuat bosan temanita anda dengan mudah.Perasaan yang menarik boleh dibawa masuk ke dalam hubungan dengan semangat menyeronokkan, perbualan yang menarik, dan romantik.


arahan

1

Elakkan detik-detik senyap dan janggal. Baca surat khabar, majalah dan menonton berita mempunyai topik untuk bercakap tentang. Berita dan peristiwa tempatan adalah permulaan perbualan yang hebat, dan anda akan menarik temanita anda dengan pengetahuan anda. Jangan menyombong atau gosip atau bercakap besar dan mengumpat akan membuat temanita anda kelihatan remeh dan membosankan untuk anda.

2

Tanya temanita anda untuk bermain permainan luar yang anda minati


3

Berehat dan bersenang-senang dengan temanita anda. Penyesuaian berfikir yang negatif lebih membosankan temanita  anda akan membuat anda kelihatan gementar dan bimbang. Ia akan menjadi sukar untuk menghiburkan temanita anda jika anda tidak selesa. Anda akan menjadi seronok dan santai sekiranya anda menjadinya sebagai satu topik yang menyeronokkan.



4

Ambil temanita anda keluar untuk menonton filem, konsert atau hari perayaan. Ia akan menjadi mudah untuk ketawa, berehat dan bersenang-senang dengan temanita anda pada perayaan. Menjemput beliau untuk tarikh filem di mana dia akan ketawa, mendapatkan satu kenikmatan awal permulaan.


Mengejutkan temanita anda dengan hadiah, percintaan dan percutian kecil. Temanita anda akan terkejut untuk menerimanya dengan yang hadiah kecil dari nota cinta, jantung dan pujian berbagai jenis. Simpan wang untuk percutian tahunan dengan temanita anda. Keghairahan, keseronokan dan cinta akan menyimpan rasa hubungan anda segar bersamanya.

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.