Sunday, November 25, 2012

Bagaimana anda boleh mengesan hantu dari android telefon bimbit anda dengan mengunakan EMF ditector




Jika ada sesuatu yang aneh di kawasan kejiranan anda, anda tidak perlu untuk memanggil Ghostbusters. Hanya melancarkan aplikasi hantu-memburu pada telefon pintar anda. Mereka direka untuk menggunakan sensor dibina ke dalam telefon anda - seperti giroskop, magnetometer dan pecutan - untuk meniru fungsi peralatan yang digunakan oleh penyiasat paranormal profesional dan penggemar. Sama ada atau tidak aplikasi mudah alih mampu mengukur fenomena paranormal boleh dibahaskan, tetapi anda mahu menyemak persekitaran anda, memuat turun dan memasang beberapa gear memburu hantu.



Ghost Radar: Legacy (IOS, BlackBerry, Windows Telefon, Android; $ 0,99)

Ghost Radar: Legacy menggunakan sensor pada telefon anda untuk mengukur medan elektromagnet, getaran dan bunyi di sekeliling anda, kemudian menggunakan algoritma proprietari yang mengambil bahawa data dan menggunakan ia untuk mengukur turun naik kuantum - perubahan sementara dalam jumlah tenaga di sekeliling anda. Bacaan dipaparkan secara berangka pada tab Vox app dan sebagai titik perkataan dan berwarna pada skrin radar. Menurut pemaju, "tenaga pintar" boleh mempengaruhi sensor pada telefon anda dan berkomunikasi dengan anda melalui readouts pada skrin yang dipaparkan.

Entiti sensor Pro (Android; $ 5,95)

Entiti sensor Pro menyediakan pengesan EMF dan sensor EVP, alat utama untuk memburu hantu. Pengesan EMF trek turun naik dalam medan elektromagnet dan menyelamatkan mereka dalam format yang boleh dieksport ke program spreadsheet untuk penyimpanan rekod. EVP Perakam mengesan dan merekodkan EVP audio yang anda boleh memuat naik ke SoundCloud untuk berkongsi atau menganalisis kemudian. Pembelian tambahan dalam aplikasi membenarkan anda untuk menubuhkan rakaman automatik apabila nilai berada dalam ambang tertentu dan pakej media tambahan yang termasuk kamera dan rakaman EVP berkualiti tinggi dalam format MP4.


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.