Wednesday, December 19, 2012

NASA meramalkan blackout pada 23-25 ​​Disember 2012


Saintis AS meramalkan perubahan Universe, blackout jumlah planet selama 3 hari dari Dis 23 2012.

Ia bukan akhir dunia, ia adalah pejalanan alam semesta, di mana Matahari dan bumi akan menyelaraskan untuk kali pertama. Bumi akan beralih dari dimensi ketiga semasa kepada sifar dimensi, kemudian beralih ke dimensi sebagainya. Semasa peralihan ini, keseluruhan Universe akan menghadapi perubahan besar, dan kita akan melihat dunia jenama keseluruhan akan berubah baru.menurut informasi tersebut.

Jika 3 hari blackout diramalkan berlaku pada Dis 23, 24, 25 .... pada masa ini, tenang sahaja ianya adalah yang diramalkan sahaja,berdoalah,jika ianya benar-benar  terjadi pada 3 malam ... dan orang-orang yang masih hidup akan menghadapi dunia baru bergembiralah,dan nikmati pada setiap masa sekarang. Jangan risau, berdoa kepada Allah setiap hari. Terdapat banyak orang bercakap tentang apa yang akan berlaku pada tahun 2012, tetapi ramai orang tidak boleh mengesahkannya ,kerana ianya belum tentu terjadi ianya hanya ramalan sahaja dan tidak mahu bercakap mengenainya kerana ianya tidak mewujudkan ramalan yang betul dan tidak lah muktamad.

Kita tidak tahu apa yang akan berlaku, tetapi ia adalah lebih baik jika kita mendengar ceramah Amerika Syarikat NASA tentang berita ini pada di setiap penjuru berita google atau video youtube. Sama ada ia adalah benar atau tidak, lebih baik. Tidak panik, bertenang, berdoa hanya. Ingat pada yang maha kuasa sahaja, memaaf satu antara lain jika kesilapan yang berlaku ini membuat anda gusar sahaja dan usah  memikirkannya sangat.




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.