Sunday, March 18, 2012

Apakah inspirasi itu dan bagaimana untuk mencarinya?














"Untuk berjaya anda perlu mencari sesuatu untuk berpegang kepada, sesuatu untuk memotivasikan anda, sesuatu untuk memberi inspirasi kepada anda Banyak orang berfikir sebagai kualiti yang sukar difahami dan tidak boleh dipaksa, tetapi ia boleh didapati jika anda memilih untuk mencari.

Lain pula berfikir ia adalah satu cara untuk menjana idea-idea, tetapi ia lebih daripada hanya sekadar idea ... ia digerakkan untuk meletakkan idea-idea ke dalam TINDAKAN.
Inspirasi tentang mencari sesuatu yang lain yang memberi inspirasi (idea-idea yang menakjubkan, manusia, alam semula jadi), mempunyai inspirasi yang meniup masuk ke dalam kamu dan kemudian mengambil tindakan ke atas. Mencipta, melakukan, dan lain-lain memberi inspirasi kepada TINDAKAN.

Saya menawarkan panduan ini mudah untuk sesiapa sahaja yang memerlukan sedikit panduan, untuk kreativiti yang telah kering, dan yang perlu bergerak ke arah impian anda.Saya ingin berkongsi beberapa perkara yang saya telah belajar tentang inspirasi kerana saya sering memerlukan .. Sebahagian daripada anda mungkin mempunyai cara anda sendiri berinspirasi.

Bagaimana untuk Cari Inspirasi

Jika anda sedang mencari ilham, anda boleh mendapatkan hampir di mana-mana. Yang penting adalah untuk memastikan mata anda terbuka. Lihat segala-galanya di sekeliling anda sebagai sumber inspirasi. Kemungkinan anda kadang-kadang pemikiran terlalu sibuk tentang perkara-perkara lain yang kita terlepas sumber inspirasi cantik Berikut adalah hanya beberapa kemungkinan sumber inspirasi.

Berikut adalah hanya beberapa kemungkinan sumber inspirasi:

Memikirkan Kisah kejayaan
Petikan yang menjadi sumber inspirasi dan motivasi
Buku
Blogs
Sifat manusia
Orang-orang yang menakjubkan di sekeliling anda
Muzik
berjalan di kebun bunga
Mengambil gambar
Seni kraft tangan
Menonton filem
Pergi ke tokoh-tokoh sejarah
Mencari informasi di Google search
YouTube videos
Apa jua dalam hidup ...

Izinkan diri anda bernafas dalam inspirasi itu dengan tinggal di dalam diri anda sekarang apabila mencari sesuatu. Hanya pastikan mata anda terbuka pada setiap masa ... di luar sana hanya menunggu untuk anda untuk mencari.Jadi anda bertanya diri anda sendiri ..... Bagaimana saya boleh Inspirasi

Anda perlu inspirasi secara tetap kerana ia tidak hanya satu perkara yang satu masa. Apabila anda mengamalkan kaedah di atas - membenarkan diri untuk bernafas dalam inspirasi itu dengan tinggal di masa kini dan menjaga mata anda terbuka dengan semua - anda mendapat yang lebih baik pada tidak melakukannya. Ia menjadi satu kemahiran yang anda boleh gunakan pada bila-bila masa, dan anda akan menggunakan ia selalunya.

Berikut adalah beberapa tips untuk mencari inspirasi:

Baca setiap hari - mencampurkannya dari kisah-kisah kejayaan, blog, buku dan majalah semua jenis.Pergi luar rumah - berada di alam adalah salah satu inspirasi terbesar. Seperti melihat pelangi selepas ribut, atau warna kilauan matahari terbenam, atau cara melihat untuk mengetahuinya.

Dapatkan untuk mengenali orang baru - mereka sentiasa akan mendedahkan anda kepada idea-idea baru atau perkara yang menarik, jika anda terbuka untuk.
Cari masa untuk meditasi mewujudkan masa untuk duduk dan senyap boleh menjadi lebih inspirasi yang anda mungkin berfikir.

Bekerja dengan orang yang memberi inspirasi - mencari orang kreatif, positif, dan bertenaga untuk bekerja mengambil laluan baru. Pergi ke kedai kopi atau restoran yang baru. Melihat sesuatu dari perspektif yang berbeza.Menjalankan atau sekurang-kurangnya keluar bersiar-siar. Ia membantu mendapatkan idea bergerak.

Ambil Tindakan!

Menyalurkan segala yang inspirasi anda mendapat dan mengubahnya menjadi sesuatu yang menakjubkan. Mengambil inspirasi baru untuk bergerak ke hadapan, menggunakannya, dan melakukan sesuatu untuk memberi inspirasi kepada orang lain.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.