Sunday, March 18, 2012

Bagaimana untuk mencari impian
















Seperti yang anda tahu, ia adalah sangat penting untuk mempunyai impian dan matlamat. Tanpa ini, di mana sesiapa sahaja tidak akan menjadi? Berikut adalah senarai membantu idea untuk membantu anda di mana anda ingin berada dalam kehidupan.

1) Apabila anda benar-benar percaya sesuatu yang boleh dilakukan, fikiran anda akan mencari jalan untuk melakukannya. Percaya ia boleh dilakukan. Mempercayai bahawa di dalam larutan yang membuka jalan kepada penyelesaian.

2) Pengguna menerima idea-idea baru. Cuba pendekatan baru untuk perniagaan anda. Menjadi progresif dalam semua yang anda lakukan.

3) Regangkan fikiran anda.perkara yang tidak selesa sehingga ia menjadi selesa. Syarikat bersekutu dengan orang-orang yang boleh membantu anda berfikir di luar kotak.

4) pemikir Besar memonopoli mendengar. Pemikir kecil memonopoli bercakap.

5) gabungan untuk berjaya dalam perniagaan ialah: Meningkatkan kualiti output anda dan meningkatkan kuantiti output anda. Kapasiti adalah keadaan fikiran. Tanya diri anda "Bagaimana saya boleh melakukan lebih yang meletakkan minda anda untuk bekerja untuk mencari jalan pintas yang cemerlang?"

6) Tanya diri anda setiap hari "Bagaimana saya boleh melakukan yang lebih baik dengan kehidupan, perniagaan, persahabatan saya dan keluarga?" Tiada had untuk memperbaiki diri sendiri.

7) Menggalakkan orang lain untuk bercakap. Menarik mereka dengan soalan. Ini bukan sahaja membantu untuk membangunkan hubungan perniagaan yang kukuh tetapi juga rakan-rakan.

8) Minta maklum balas idea dan pandangan dalam bentuk soalan-soalan anda sendiri.

9) Dengar dan menumpukan perhatian kepada apa yang orang lain kata. Biar apa yang mereka katakan meresap minda anda.dan anda yang Menilaikannya.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.